piątek, 15 czerwca 2012

Vichy Aqualia Thermal Serum

Moim zalozeniem bylo, ze nie bede robic recenzji bo blogi az pekaja w szwach od nich. Sama najczesciej sugeruje sie opiniami na wizazu albo makeupalley.com(polecam). Nikt nie powinien opierac sie na opinii pojedynczej osoby. Ale juz taka natura blogow, ze mozemy znalezc na nich cos, o czym wczesniej nie myslelismy, ale byc moze chcielibysmy to miec.
Juz nie raz wspominalam, ze jestem wielbicielka Vichy, ceny sa dosc przystepne(przynajmniej tutaj), kosmetyki bezpieczne i przeznaczone do cer wymagajacych szczegolnej opieki. Jest wsrod nich kilka bubli, ktore nie sa warte uwagi i przekonalam sie na tym na wlasniej skorze, ale nie o tym dzsiaj.
Jakis czas temu skusilam sie na serum nawilzajace z serii Aqualia Thermal. Nienawidze ciezkich kosmetykow i szukalam czegos lekkiego na lato. Kosmetyk ma za zadanie nawilzac i tu konczy sie jego dzialanie. Cena byla calkiem przystepna w porownaniu do cen innych serum. Zazwyczaj zaczynaja sie one od $50. Nie mialam wielkich oczekiwan co do tego produktu i byc moze dlatego tak zaskoczylo mnie jego dzialanie. Koncze pierwsze opakowanie i na pewno nie bedzie to moje ostanie.

Produkt ma mleczna, lekka i plynno-zelowa konsystencje dzieki czemu szybko sie wchlania. Zapach jest bardzo delikatny i przyjemny. Na poczatku nie zauwazylam zadnej zmiany, ale po jakims czasie moja cera zrobila sie jakby bardziej elastyczna. Na przelomie kilku ostanich dni dostalam nawet kilka komplementow od kolezanek na temat mojej skory, a skoro moja pielegnacja sie wcale nie zmienila(peeling, zel do mycia twarzy+szczoteczka i potem nawilaznie), przypuszczam ze to wlasnie zasluga tego serum.
Dlugo szukalam zelu pod oczy, ktory ukoi moja sucha skore wokol nich, a odkad jestem w posiadaniu tego wlasnie produktu, zapomnialam nawet, ze byl to moj problem.

Uwielbiam te szklane opakowania z pompka. Serum nakladam rano, wieczorem, pod makijaz i kiedy tylko mam okazje i nie wiem... zaryzykowac kupno czegos nowego czy zostac narazie przy tym?


 

1 komentarz:

  1. oj to ja zawsze mam taki samo pytanie:)) kosmetyk sprawdza mi sie a i tak sie zastanawiam szukac czegos nowego czy postawic na sprawdzone... buziaki pa

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Droga Czytelniczko (tudziez Czytelniku),

dziekuje Ci bardzo za pozostawienie komentarza pod moim postem. Jest on dla mnie motywacja do rowijania tego bloga. Jesli masz jakies pytania, postaram sie na nie szybko odpowiedziec.